Кияни повинні мати можливість вирішити всі житлово-комунальні питання в єдиному місці та з комфортом. І сприяти цьому мають Центри комунального сервісу, що працюють за принципом єдиного вікна. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час відкриття такого центру в Шевченківському районі.
"Люди повинні витрачати мінімум часу, щоб отримувати якісні послуги та всі необхідні довідки. Тут не повинно бути черг. Такі центри повинні працювати в кожному районі Києва", — заявив Віталій Кличко.
Завдяки роботі таких центрів у столиці створюється єдина система обслуговування, в тому числі з питань тепло-, водо- та газопостачання. Вона дає змогу киянам отримати консультацію, довідку, укласти договір і оплатити послуги в єдиному центрі замість того, щоб стояти в черзі в сервісних пунктах монополістів.
Минулого року такий центр був відкритий у Святошинському районі. За рік роботи він опрацював понад 300 тисяч звернень киян із різноманітних питань.
За словами Віталія Кличка, вже на початку наступного року такі центри працюватимуть у всіх 10 районах столиці.
"Ми використовуємо всі технології, щоб надавати киянам сучасні і якісні послуги", — наголосив міський голова.
При цьому він додав, що необхідно проводити активну інформаційну кампанію, щоб кияни знали про роботу центрів та користувалися їхніми послугами.
"Наше завдання не лише відкрити центри, а й надати киянам повний обсяг інформації, щоб вони мали змогу користуватися сервісом. І ці послуги мають бути доступними", — підкреслив Віталій Кличко.
Мер також зауважив, що центри комунального сервісу мають стати майданчиками для комунікації із людьми з актуальних проблем житлово-комунального господарства. За його словами, кияни повинні мати можливість дізнаватися про усі доступні для них програми й гранти не лише в мерії та районних адміністраціях, але і в ЦКС.