В Україні запустили першу соціальну рекламу на тему азартних ігор

На вулицях Києва вперше в Україні з'явилася державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. Кампанію запустила Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ).

За словами голови комісії Івана Рудого, цю рекламу створили, щоб знизити соціальні ризики, які можуть виникнути через те, що деякі люди можуть сприймати азартні ігри як способу заробітку. На сітілайтах, розташованих на столичних вулицях та у метро нагадують, що "гемблінг — це лише розвага, а не спосіб побудувати добробут". 

Соціальна реклама на тему азартних ігор

Соціальна реклама на тему азартних ігор

"Довгий час гемблінг був заборонений в Україні, але "тіньовий бізнес" продовжував існувати. Відтак азартні ігри були доступні, а розуміння про свідому гру — ні. Сьогодні ж, після легалізації сфери азартних ігор в Україні, наша соціальна місія — зробити гемблінг безпечним видом розваги для українців та максимально запобігти можливим загрозам", — каже Іван Рудий.

КРАІЛ планує продовжити роботу у цьому напрямку та масштабувати соціальну рекламну кампанію і на інші міста України.

Соціальна реклама на тему азартних ігор

Нагадаємо, Верховна Рада схвалила легалізацію азартних ігор у 2020 році та запровадила регулювання цього ринку та обов'язкове ліцензування його учасників. До цього гемблінг в Україні був заборонений. Перше легальне казино у Києві почало працювати у травні 2021 року в одному з готелів.

Відома креативна агенція з Британії розробила рекламу UNITED24