В Україні запустили бренд ALCHEVSQUE: перший дроп присвячений темі війни
Фото: instagram.com/alchevsque

 Співзасновник дизайн-агенції CREVV Антон Іванов, фронтмен гурту «Дети Депутатов» Єгор Литвиненко та керівник відділу продукції в Big Money University Таня Лютая запустили бренд ALCHEVSQUE. Його першу колекцію присвячено темі війни в Україні. Половину прибутку від продажу речей засновники бренду надішлють проекту RE:Ukraine, в рамках якого архітектори студії Balbek Bureau проектують модульне житло для переселенців.

У першому дропі ALCHEVSQU представлена в тому числі футболка з цифрами 24.02 та схемою, за якою більшість українців заклеювали скотчем вікна від ударної хвилі. 

Більшість речей бренду зараз на стадії виробництва. Його засновники планують випустити 100 футболок. Ціна — 1800 грн. Доставку здійснюють по всьому світу, крім росії та білорусі. Оформити попереднє замовлення можна на сайті.

Також під брендом ALCHEVSQU планується випустити чорні футболки з великими написами Don't shoot civilians ("Не стріляй у цивільних"). 

Спротив російській окупації, день 57