В IT системі Укрзалізниці стався технічний збій — не працюють онлайн сервіси: що відомо
Фото ілюстративне: Укрзалізниця

Через технічний збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн сервіси. Про це інформує пресслужба перевізника.

Тимчасово не працює продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Додатковими працівникам посилили ранкові зміни залізничних кас на вокзалах. Для зв’язку закликають використовувати сторінки перевізника у соціальних мережах. Фахівці вже працюють над усуненням проблем.

Також начальникам поїздів надали можливість оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

У дописі наголошують, що якщо заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, необхідно перевірити пошту — там є PDF-дублікат.

На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів тимчасово відкривають продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23-24 березня. Ці квитки доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Крім того, не працює і придбання квитків через сервіс Армія+. При цьому військовослужбовцям Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, доступні такі варіанти:

  • ⁠оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових;
  • або оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).

З додатковими питаннями можна звертатися у коментарях до повідомлення за посиланням

“Наш Київ” вже повідомляв, що у столичному метрополітені на станціях “Вокзальна” та “Либідська” з’явилися нові інформаційні наліпки, які нагадують про основні правила безпеки.

Київ відкриває транспортні дані на вебпорталі: що там є