Гурт Kalush Orchestra переміг на Євробаченні 2022
Фото: instagram.com/eurovision

Гендиректор компанії "Укрпошта" Ігор Смілянський анонсував випуск спеціальної поштової марки, присвяченої перемозі українського гурту Kalush Orchestra на "Євробаченні-2022". Про це він написав на своїй сторінці у Facebook

Смілянський нагадав, що "Укрпошта" традиційно випускає марки із зображеннями переможців "Євробачення". Так, у 2005 році компанія випустила марку із Русланою, яка перемогла у 2004 році, а в 2017 році — марку із Джамалою (вона перемогла на конкурсі у 2016 році). 

Марка із зображенням Руслани, яка перемогла на Євробаченні у 2004 році Марка із зображенням Джамали, яка перемогла на Євробаченні у 2016 році

"Укрпошта випускає марки, згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так як ми це зробили з Русланою та Джамалою", — зазначив гендиректор компанії.

Смілянський додав, що дизайн марки, присвяченої перемозі Kalush Orchestra на "Євробаченні-2022", потрібно буде погодити із оргкомітетом конкурсу. Водночас він представив один із варіантів майбутньої марки.

Варіант дизайну майбутньої марки про перемогу Kalush Orchestra на Євробаченні 2022Раніше ми повідомляли, що гурт Kalush Orchestra переміг на "Євробаченні-2022". Результати голосування дивіться у матеріалі

Українське журі на "Євробаченні" пояснило, чому дало Польщі та Литві по нуль балів