Український бренд TOUCHOF презентував нову постіронічну колекцію базового одягу BORING.
"Кожен елемент нової колекції є втіленням філософії постіронії. Айтеми колекції базові, але від того зовсім не прості та нудні", — розповідають дизайнери.
Зазначається, що до колекції увійшли:
- бавовняні лонгсліви двох кольорів;
- спортивні шорти двох кольорів;
- багатофактурні жилетки з міксу тканин;
- кепки;
- наплічні сумки.
Основна колірна гама колекції — різні варіації сірого, коричневий, бежевий та яскраві фіолетові акценти.
Бренд наголошує, що особливість колекції в багатофактурності.
"Будьте готові до монотонності та простоти з одного боку та бунтарства і постіронічності з іншого", — так описують колекцію творці.
Це 13 українських брендів із патріотичними футболками