В січні 2024 року була оголошена ініціатива “Одна за одну”, метою якої стало забезпечення військовослужбовиць комфортними комплектами спіднього. На момент запуску ініціативи Міністерство оборони України розпочало надавати спіднє захисницям, проте в недостатній кількості – два екземпляри на два роки.
Український бренд жіночої білизни brabrabra запустив ініціативу, в рамках якої команда бренду розробляла комплекти для військовослужбовиць за підтримки фонду Arm Women Now та Руху Veteranka. З моменту запуску повномасштабної кампанії військовослужбовицям вже передано 445 комплектів комфортної білизни, створених за результатами попередніх тестувань. “Фокус нашої команди – завжди на жінці та її комфорті в білизні. Вона не має викликати подразнень, шкодити здоров’ю. Військовослужбовиці мають більше запитів: зручність при тривалому носінні, відсутність фурнітури, відсутність швів, подвійні підкладки в певних місцях та багато іншого” – говорять у Лабораторії білизни бренду, – “Це був виклик – задовольнити всі ці потреби у білизні з урахуванням відсутності міжнародного досвіду, та, схоже, нам це вдалось”.
Опитування від бренду пройшло вже 113 військовослужбовиць, чого достатньо аби розпочати виготовлення партії білизни під кількість захисниць на передовій.
“Такі ініціативи — це про повагу до військовослужбовиць. Жінки сьогодні — потужна частина армії. Вони, так само як і чоловіки, потребують якісної уніформи, анатомічних бронежилетів та, звісно, тактичної спідньої білизни. Наша команда ArmWomenNow невтомно втілює багато проєктів задля допомоги захисницям. І ми повністю усвідомлюємо, наскільки важливою є тема комфорту речей при тривалому носінні, особливо білизни. Тож ми щиро раді бути частиною ініціативи "Одна за одну" та допомагати нашим захисницям, які кожного дня оберігають нас,” – коментує ініціативу засновниця Arm Women Now Ірина Никорак.
За результатами тестування, верх комплекту отримав максимальний бал, в той час, як трусики необхідно буде покращити. Для пришвидшення забезпечення білизни військовослужбовиць зручним спіднім команда відкрила збір, до якого можуть долучатись як фізичні особи, так і українські бізнеси. Ціль збору – 5860000грн, з яких 586 грн – собівартість одного комплекту (бра та 2 трусиків) – усього 10 000 комплектів; пакування, тестування трусиків та логістичні витрати покриває команда brabrabra.“Всі зусилля нашої організації в цій фазі війни йдуть на закриття актуальних потреб військовослужбовиць від дронів до броньованих авто, але завдяки бренду brabrabra, згадали ще і як важливі комфорт та зручність у важких умовах. Ми вдячні, що разом змогли передати нашим посестрам на фронт частину турботи", – коментує співпрацю очільниця Руху Veteranka Катерина Приймак.
Ініціативу підтримали такі українки, як: Ольга Руднєва, Олена Кравець, Дарія Квіткова та Надія Матвеєва та українські бренди: leglo, karpatia, arena cs.
Долучитись до збору – за посиланням.