У центрі Києва відкрився оновлений бʼюті-простір “Oriflame Home”. Єдиний центр краси шведського бренду Oriflame розташований на вулиці Миколи Лисенка, 2/1 біля станції метро “Золоті Ворота”.
Це затишне місце краси та здоров’я з можливістю тестування трендових продуктів, атмосферою шведського вайбу і яскравими фотозонами. Тут можна проконсультуватися з експертами та візажистами, отримати безкоштовний експрес-макіяж, пройти діагностику тіла і дізнатися про декоративні та доглядові продукти компанії, які підійдуть саме для тебе.
У просторі працює п’ять зон з тестуванням та підбором косметики
Color Cosmetic — зона експрес-мейкапу
Гості можуть безкоштовно отримати експрес-мейк на вибір: брови, очі або губи. Можна протестувати будь-який косметичний засіб. Візажист допоможе підібрати колір помади, який підійде саме для тебе, правильну форму брів, надасть консультації щодо тіней. За бажанням — візажист нанесе засіб на обличчя. Також у зоні декоративної косметики можна пройти тест з підбору тональної основи за QR-кодом, протестувати рум'яна. Усі засоби наносять спеціальними пензликами та щіточками. Наприкінці дня продукти обробляють у кварцовій машині. Обов’язкове правило зони візажу “Один пензлик — одна людина”. Також можна протестувати продукти самостійно.
Wellosophy — зона здорового тіла
Відвідувачам пропонують пройти швидкий тест оцінки здоровʼя та зробити діагностику тіла на японських вагах. Унікальний пристрій визначає сім показників композиції тіла. Коли людина стоїть на вагах, крізь неї проходить невідчутний імпульс, який дозволяє оцінити біологічний вік, відсоток жиру в організмі, відсоток м'язів, кісткову тканину, вісцеральний жир та кількість калорій, яку людина споживає на поточний момент. Дієтолог детально пояснить результати тесту й надасть індивідуальні рекомендації.
Skin Care NOVAGE — зона “без віку”
Це зона догляду за обличчям з кваліфікованим дерматологом. Фахівець допомагає пройти цифрову діагностику шкіри та надає індивідуальні поради з продуктових рішень. Відсканувавши QR-код та зробивши селфі, гості можуть відкрити програму, яка визначить загальний стан шкіри: тон, мімічні зморшки, наявну та ймовірну пігментацію, блиск, гладкість, підліткові або вікові зміни тощо. Програма підбирає персоналізований продукт, який підійде саме тобі. Рекомендований засіб можна одразу протестувати: відчути аромат, текстуру, дізнатися більше про інгредієнти, а потім придбати в декілька кліків.
FRAGRANCE — зона ароматів
Це стенд з ароматами, які створили у колаборації з відомими парфумерами. У компанії Oriflame представлені понад 100 ароматів, на даній зоні виставили близько 50. Парфуми розставлені за категоріями: солодкі, свіжі, насичені, пудрові тощо. За бажанням гостей — парфумер проведе безкоштовний тест вологості та допоможе підібрати “твій” аромат. До речі, у 2023 році споживачі Oriflame визначили компанію експертом у парфумах.
Hair & Body Care — зона догляду за тілом і волоссям
У цій зоні проводять тест-підбір покрокового догляду за шкірою голови та волоссям, над створенням якого працювали експерти трихологи. На стенді представлені преміальні лінійки, веганські засоби без зайвих інгредієнтів та парабенів, лінійка “Swedish Spa”, чоловіча доглядова косметика тощо. Також є скрабуючі засоби на основі кісточок шкаралупи горіхів. Відсканувавши QR-код і відповівши на декілька запитань за допомогою діагностики, можна підібрати шампунь, кондиціонер, маску та інший продукт, який покращить стан волосся та шкіри голови.
Протягом квітня простір “Oriflame Home” працюватиме щоденно, з понеділка по суботу з 10:00 до 19:00, в неділю — з 11:00 до 18:00. Під час сигналу повітряної тривоги гості можуть перейти в найближче укриття на станції метро "Золоті ворота".