У київському метрополітені розповіли, що робити, якщо річ впала на колії
Фото ілюстративне: “Київський метрополітен”

Фахівці комунального підприємства “Київський метрополітен” розповіли, що робити, якщо річ впала на колії.

“На колії київського метро часом потрапляють досить нетипові предмети — особисті речі пасажирів. Наприклад, навушники, телефони, шапки, пластикові картки і гаманці, а в літню пору — навіть шльопанці”, — йдеться у дописі.

Водночас містянам нагадують, що під час руху поїздів колії перебувають під напругою у 825 В, тож найголовніше у разі падіння особистих речей — звернутися до чергового персоналу станції і у жодному разі не діставати їх самостійно.

Якщо ви поспішаєте або ж не бачите працівника на платформі, варто зателефонувати або написати у довідковий центр (працює цілодобово, а також є Viber): (044) 238-45-26, 050-448-91-71 (обов’язково зазначити назву станції, напрямок руху поїзда, дату та орієнтовний час).

Як довго очікувати на повернення?

  • Якщо предмет перебуває в доступному місці, а інтервали руху поїздів дають змогу працівнику станції дістати річ за допомогою шальт-штанги — його повернуть одразу.
  • Якщо ж загублені речі дуже дрібні (картки, навушники тощо) або потрапили під контактну рейку, то їх дістануть лише після закінчення руху поїздів (вночі). Наступного дня працівники станції зв’яжуться з вами і повернуть речі. 

У “Київському метрополітені” закликають пасажирів пильнувати за особистими речами та бути обачними.

На станції метро “Площа Українських Героїв” приберуть рекламу: подробиці
На яких станціях метро у Києві залишилась радянська символіка: коли її демонтують