Фахівці комунального підприємства “Київський метрополітен” розповіли, що робити, якщо річ впала на колії.
“На колії київського метро часом потрапляють досить нетипові предмети — особисті речі пасажирів. Наприклад, навушники, телефони, шапки, пластикові картки і гаманці, а в літню пору — навіть шльопанці”, — йдеться у дописі.
Водночас містянам нагадують, що під час руху поїздів колії перебувають під напругою у 825 В, тож найголовніше у разі падіння особистих речей — звернутися до чергового персоналу станції і у жодному разі не діставати їх самостійно.
Якщо ви поспішаєте або ж не бачите працівника на платформі, варто зателефонувати або написати у довідковий центр (працює цілодобово, а також є Viber): (044) 238-45-26, 050-448-91-71 (обов’язково зазначити назву станції, напрямок руху поїзда, дату та орієнтовний час).
Як довго очікувати на повернення?
- Якщо предмет перебуває в доступному місці, а інтервали руху поїздів дають змогу працівнику станції дістати річ за допомогою шальт-штанги — його повернуть одразу.
- Якщо ж загублені речі дуже дрібні (картки, навушники тощо) або потрапили під контактну рейку, то їх дістануть лише після закінчення руху поїздів (вночі). Наступного дня працівники станції зв’яжуться з вами і повернуть речі.
У “Київському метрополітені” закликають пасажирів пильнувати за особистими речами та бути обачними.