У "Київстарі" прокоментували проблеми зі зв’язком (оновлено)

У "Київстарі" заявили, що працюють над усуненням проблем зі зв’язком. Наразі ведуться технічні роботи і скоро все має запрацювати. С компанії повідомляють про збій в сервісах.

Також "Київстар" пообіцяв компенсації тим, хто постраждав від збою, проте не уточнили, які саме.

Нагадаємо, перед цим користувачі почали скаржитися, що їх сім-карти не реєструються в мережі.

Оновлення. Компанія "Київстар" прокоментувала "Нашому Києву" проблемт зі зв’язком, що виникли 26 квітня. 

Публікуємо офіційну позицію компанії:

"В ніч з 26 на 27 квітня в роботі інформаційних систем Київстар відбувся тимчасовий збій, через що у частини клієнтів спостерігалися короткострокові обмеження в роботі голосових послуг. Наші технічні спеціалісти доклали максимальних зусиль, щоб розв'язувати цю проблему якомога швидше. Адже ми розуміємо важливість зв’язку в цей непростий час. Вже протягом кількох годин сервіси у клієнтів знову почали працювати. У якості компенсації ми надамо нашим клієнтам, хто відчув проблему, додаткові пакети послуг у вигляді хвилин для дзвінків на інші мережі або гігабайти інтернету."

"Київводоканал" запустив мобільний додаток для оплати послуг та внесення показників