З технічних причин на станціях метро Києва тимчасово не працюють комплекси самообслуговування, повідомили у КМДА.
"Фахівці обслуговуючої компанії вже працюють над оперативним відновленням роботи обладнання. Про повне відновлення роботи терміналів повідомимо додатково", — зазначили працівники підземки.
Киянам нагадують, що сплатити за проїзд можна:
- транспортною карткою;
- qr-кодом, згенерованим у застосунку "Київ Цифровий";
- безконтактною банківською карткою;
- мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
UPD: на станціях метро усунули технічну несправність пунктів самообслуговування.
Нагадаємо, до Києва привезли шість вагонів варшавського метро.
У Київському метро з'являться інклюзивні потяги за 79 млн євро