Кадрова ситуація в комунальному підприємстві “Київпастранс” стає критичною.
Про це розповіли у громадській організації “Пасажири Києва”.
Як зазначають у дописі, організація отримала фото службової записки Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, де говорять про значний дефіцит працівників, зокрема електромонтерів контактної мережі та кабельників.У підприємстві є лише одна аварійна бригада контактної мережі та 2 електромонтера-кабельника.
Контактну мережу трамвая в односторонньому вимірі у Києві має обслуговувати 8 бригад — її довжина складає 239,6 км, а довжина мережі тролейбуса — 505,1 км.
Нестача фахівців і недостатнє обслуговування може призвести до значних затримок руху.
Вже зараз енергетики у службовій записці просять ввести додаткові обмеження для рухомого складу, щоб зменшити кількість аварій.
У громадській організації також запропонували комплексне вирішення проблеми:
- КП “Київпастранс” є критично важливим підприємством для функціонування економіки, тому може бронювати до 50% військовозобов'язаних працівників;
- Збільшення фінансування на заробітну плату, для підвищення привабливості дефіцитних професій, та на обладнання і матеріали, для підвищення якості ремонтів запобігання використанню б/в запчастин, вказаним у службовій записці виїздам на лінію вагонів з проблемними пантографами тощо;
- Розпочати підготовку жінок на різні професії (зокрема водіїв);
- Залучення молоді (до 27 років);
- Залучення аутсорсу на окремі неспецифічні види робіт.
“Наш Київ” вже писав, що після аварії на перегоні столичного метро між станціями “Либідська” — “Деміївська” пасажиропотік на синій гілці столичної підземки знизився.