У “Київпастрансі” не вистачає працівників: чим це загрожує

Кадрова ситуація в комунальному підприємстві “Київпастранс” стає критичною. 

Про це розповіли у громадській організації “Пасажири Києва”.

Як зазначають у дописі, організація отримала фото службової записки Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, де говорять про значний дефіцит працівників, зокрема електромонтерів контактної мережі та кабельників.У “Київпастрансі” критично не вистачає працівниківУ підприємстві є лише одна аварійна бригада контактної мережі та 2 електромонтера-кабельника. 

Контактну мережу трамвая в односторонньому вимірі у Києві має обслуговувати 8 бригад — її довжина складає 239,6 км, а довжина мережі тролейбуса — 505,1 км. 

Нестача фахівців і недостатнє обслуговування може призвести до значних затримок руху. 

Вже зараз енергетики у службовій записці просять ввести додаткові обмеження для рухомого складу, щоб зменшити кількість аварій.

У громадській організації також запропонували комплексне вирішення проблеми: 

  • КП “Київпастранс” є критично важливим підприємством для функціонування економіки, тому може бронювати до 50% військовозобов'язаних працівників;
  • Збільшення фінансування на заробітну плату, для підвищення привабливості дефіцитних професій, та на обладнання і матеріали, для підвищення якості ремонтів запобігання використанню б/в запчастин, вказаним у службовій записці виїздам на лінію вагонів з проблемними пантографами тощо;
  • Розпочати підготовку жінок на різні професії (зокрема водіїв);
  • Залучення молоді (до 27 років);
  • Залучення аутсорсу на окремі неспецифічні види робіт.

“Наш Київ” вже писав, що після аварії на перегоні столичного метро між станціями “Либідська” — “Деміївська” пасажиропотік на синій гілці столичної підземки знизився. 

Деформація тунелів між станціями “Деміївська” та “Либідська”: науковці назвали причини аварії