З 1 січня 2024 року у Києві зміниться вартість розміщення зовнішньої реклами на комунальному транспорті.
Про це повідомили представники Управління з питань реклами КМДА у Facebook.
З нового року для охочих розмісти рекламу на тролейбусах, автобусах або трамваях застосовуватимуть коригуючий коефіцієнт 0,5 або 50% від визначеної суми.
Відповідні ціни діятимуть до кінця воєнного стану.
Наголошується, що зміни прийняли після консультацій з бізнесом та громадою столиці. На думку "Київреклами" це збільшить міський бюджет на 115 мільйонів гривень.
Раніше ми писали, що у Києві демонтували понад 25 тисяч рекламних конструкцій за рік.
На лівому березі Києва запустили нові трисекційні трамваї: фото