У столиці запрацював новий чат-бот єОпора, що допомагатиме киянам швидко знаходити інформацію про доступну допомогу.
Про це повідомив начальник КМВА Тимур Ткаченко.
Сервіс створений для того, щоб зменшити плутанину з контактами та посиланнями й зробити підтримку максимально доступною у стресових ситуаціях.
У боті можна дізнатися про державні та міські програми матеріальної допомоги, включно з ініціативами "єВідновлення", "Турбота. Назустріч киянам", підтримкою від депутатів та міжнародних організацій. Також оновлюватиметься інформація про штаби допомоги у районах після атак.
Крім того, у сервісі зібрані контакти організацій, які надають правову й психологічну підтримку, а також довідка для внутрішньо переміщених осіб. У Києві офіційно зареєстровано понад 400 тисяч ВПО, тому чат-бот має стати зручним інструментом для швидкого доступу до актуальної інформації.
єОпора є частиною платформи, яку розробляє Міністерство розвитку громад та територій України. Київ став першим містом, де сервіс почав працювати.
Нагадаємо, раніше "Наш Київ" писав, що Україна запустила перший у світі державний AI-асистент у "Дії".