У застосунок "Київ Цифровий" додали нову функцію — можливість звернутися до Контактного центру Києва 1551. Зробити це можна у розділі "Допомога", натиснувши на фото профілю у застосунку.
Як повідомляють розробники, користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.
Користувачі, які вже мають акаунт у застосунку 1551, зможуть створити звернення одразу. Якщо користувачі не зареєстровані у 1551 — на екрані автоматично почнеться завантаження застосунку.
У КМДА нагадують, що у 1551 приймають заяви стосовно питань житлово-комунального господарства, транспорту й доріг, благоустрою, прибирання сміття, соціального забезпечення та інших питань.
Наголошується, щоб новий сервіс з'явився, застосунок "Київ Цифровий" необхідно оновити.
Також в оновленій версії застосунку у сервісі "Петиції" можна знайти нові петиції, популярні та ті, що близькі до завершення. Також можна обрати тему петиції, яку б ви хотіли підтримати.
Раніше ми писали, що у застосунку "Київ Цифровий" стартувало опитування щодо розвитку української мови.