У групі компаній ДТЕК заявили, що жоден з їхніх регіональних підрозділів не відключає електроенергію у будинках за скаргами споживачів.
Люди часто звертаються до ДТЕК та скаржаться, що у якомусь будинку несправедливо, на їхню думку, є світло, тоді як у сусідів воно відключене. І просять також відключити у цьому будинок електроенергію.
"Компанія не проводить жодних відключень "за скаргами" у будь-якому з регіонів, де працюють ДТЕК мережі", — запевнили у компанії.
Там додали, що у більшості випадків відключення відбуваються дистанційно, і тільки невелика частина відключень потребує виїзду персоналу на об'єкт. Також, коли є така можливість, енергетики виїжджають на лінії, які живлять критичну інфраструктуру, щоб у ручному режимі відключити будинки, що живляться від тієї ж мережі.
Водночас у ДТЕК задля справедливості закликали балансоутримувачів (ЖБК та ОСББ) будинків, підключених до критичної інфраструктури, щоб ті відключали їх власноруч.
"Це дозволить зменшити кількість та тривалість відключень для українців", — зазначили у компанії.
Нагадаємо, у Києві збільшили кількість генераторів, які, у разі тривалої відсутності світла, під’єднають до столичних бюветів. Загалом у столиці працює понад 170 бюветних комплексів.