У 2023 році, комунальне підприємство “Київреклама” опрацювало 3849 звернень на оформлення вивісок — це на 160% більше ніж у 2022 році та на 16% більше у порівнянні з 2021 роком.
Про це розповіли на сторінці підприємства.Такі показники свідчать про збільшення кількості власників закладів, які хочуть формувати комфортне міське середовище, а також про поступове відновлення економічної діяльності у місті.
Крім того, у 2023 році Управління з питань реклами опрацювало 11905 звернень на оформлення рекламних засобів.
Серед них:
- 3366 звернень на надання дозволу на розміщення рекламних засобів;
- 3466 звернень на продовження дозволу на рекламні засоби;
- 732 звернення щодо внесень змін до дозволу;
- 171 переоформлень дозволу;
- 426 анулювання дозволу;
- 3744 інші заявки в рамках дозвільно-погоджувальної процедури.
У 66% випадків видали чи продовжили дозволи на розміщення реклами.
“Наш Київ” також писав, що з початку 2024 року у Києві демонтували понад 900 незаконних рекламних конструкцій.
У 2023 році у Києві демонтували майже 5 тисяч незаконних об’єктів стихійної торгівлі