ЦУМ Київ презентував першу благодійну колекцію з Музеєм Івана Гончара. Весь прибуток піде на збереження колекції Музею та напрям "Відбудова України" фандрейзингової платформи UNITED24.
У межах цьогорічного арт-сезону команда універмагу відкрила вітрини, поп-апи та випустила нові пакети, натхнені колекцією Музею Івана Гончара та народною творчістю. Київський ЦУМ продовжує тему української культурної спадщини і народного мистецтва та презентує разом із Музеєм першу благодійну колекцію сувенірної продукції.
"Українське народне мистецтво дає нам важливий зв'язок з історією і, поруч з тим, надихає сьогодні, зміцнює духовні сили для боротьби. Ми впевнені, що ця колекція сувенірної продукції стане прикладом доброї співпраці бізнесу та культурного сектору, додасть віри в те, що об'єднані ми обов'язково переможемо", — коментує завідувачка відділу нематеріальної спадщини Музею Івана Гончара Мирослава Вертюк.
У першому дропі, який став початком серії колекцій сувенірної продукції ЦУМу, представлені футболки, екошопери, чашки у білих і чорних кольорах зі світлинами картин "Портрет дівчини у вінку" та "Козак Мамай", листівки з репродукціями українських митців — "Родина Павла Петренка", "Несе Галя воду..." та "Голуби на пеньку". А також свічки з ароматами диких трав, кедру та квітів безсмертника, дикої ружі і півонії, що традиційно входили до складу українського вінка, та свічки з легкими нотами лісових трав, які споконвіків ростуть на українській землі, деревію, барвінку, мальви та любистку.
Перша лімітована колекція сувенірної продукції ЦУМ Київ ексклюзивно представлена на поверхах універмагу та в онлайн-магазині tsum.ua.
Нагадаємо, раніше вітрини ЦУМу оформили за мотивами колекції Музею Гончара. Як це виглядало можна подивитися тут.