Столичний Центр комунального сервісу запустив додатковий канал зв’язку зі споживачами комунальних послуг через месенджер Telegram. Через нього можна буде отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг, повідомляє пресслужба ЦКС.
Через Telegram споживчі можуть дистанційно надати заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.
Перелік фахівці ЦКС за районами Києва у Telegram:
- Голосіївський район — @CKS_GOLOS;
- Дарницький район — @CKS_DARN;
- Деснянський район — @CKS_DESN;
- Дніпровський район — @CKS_DNIPR;
- Оболонський район — @CKS_OBOLON;
- Печерський район — @CKS_PECH;
- Подільський район — @CKS_PODIL;
- Святошинський район — @CKS_SVIAT;
- Солом’янський район — @CKS_SOLOM;
- Шевченківський район — @CKS_SHEV.
Також ЦКС використовує інші дистанційні канали обслуговування: телефон, скриньки для звернень, Skype, месенджер у Facebook. Повний перелік каналів можна знайти на сайті центру.