ЦКС у Telegram

Столичний Центр комунального сервісу запустив додатковий канал зв’язку зі споживачами комунальних послуг через месенджер Telegram. Через нього можна буде отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг, повідомляє пресслужба ЦКС.

Через Telegram споживчі можуть дистанційно надати заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.

Перелік фахівці ЦКС за районами Києва у Telegram:

  • Голосіївський район — @CKS_GOLOS;
  • Дарницький район — @CKS_DARN;
  • Деснянський район — @CKS_DESN;
  • Дніпровський район — @CKS_DNIPR;
  • Оболонський район — @CKS_OBOLON;
  • Печерський район — @CKS_PECH;
  • Подільський район — @CKS_PODIL;
  • Святошинський район — @CKS_SVIAT;
  • Солом’янський район — @CKS_SOLOM;
  • Шевченківський район — @CKS_SHEV.

Також ЦКС використовує інші дистанційні канали обслуговування: телефон, скриньки для звернень, Skype, месенджер у Facebook. Повний перелік каналів можна знайти на сайті центру.

В Україні створили тіндер для айтішників