Київ посів 99 місце зі 100 у Світовому рейтингу сприйняття брендів міст.
Про це свідчать данні дослідження EIU Worldwide Cost of Living та компанії Brand Finance за 2023 рік.
Попереду нас опинилися всі столиці Європи, Пінічної та Південної Америк, Азії та деякі африканські столиці. Але, Києву все ж вдалося залишити позаду хоч одне місто — Карачі на півдні Пакистану.
Компанії провели опитування респондентів в різних частинах світу. Оцінювали міста за сімома показниками ефективності: якість життя в міському середовищі, легкість відвідування міста, наявність інфраструктури для віддаленої роботи тощо.
Також оцінювали додаткові переваги, такі, як наявність культурних цінностей та спадщини, цінностей, що розділяє місцеве населення, якість управління містом, якість інфраструктури та транспорт, наявність наукових та дослідницьких можливостей.
За усіма цими показниками Київ отримав 53,2 бали.
Перші три сходинки посідають Лондон (84,6 балів), Нью-Йорк (83 бали рівно) та Париж з 79,7 балами.
Варто зазначити, що жодне з українських міст, окрім Києва, в рейтингу не представлене.