Об’єктивно оцінюючи події сьогодення, команда бренду переглянула маркетингову стратегію ТМ Lipton по виводу на ринок оновленої лінійки зеленого чаю й вирішила відійти від стандартів рекламних кампаній. Піклуючись про добробут і благоустрій городян, Lipton реалізує соціально важливий проект, який має на меті створити для української аудиторії особливий настрій для позитивних емоцій.
Оновлена лінійка Lipton Green Tea дарує свіжість та неповторну природну різноманітність зеленого чаю зі смаками жасмину, цитрусів та марокканської м’яти. Куштуючи нові види чаю, ви гарантовано отримаєте відчуття єднання з природою. А найближчим острівцем живої природи для жителів мегаполісу звичайно ж є парк, сквер або ботанічний сад. Облаштовуючи зони відпочинку в парках і скверах, іноді безпосередньо в центрі міста, проект створює особливий настрій. У звичному для городян місці відпочинку можна отримати заряд позитиву завдяки оригінальним прикрасам та оформленню парку. Проект надає особливого вигляду біговим доріжкам, які завдяки окремим яскравим елементам створюють додатковий імпульс під час пробіжок та занять спортом.
Чудово розуміючи важливість якісної питної води для приготування чаю, бренд Lipton приділив особливу увагу міським бюветам. В рамках проекту «Lipton City - Дивовижне місто» проводиться реставрація, благоустрій та покращення естетичного вигляду багатьох міських бюветів.
Продовжуючи традицію співпраці з відомою художницею Євгенією Гапчинською, ТМ Lipton прикрасить декілька споруд міста позитивними та натхненними картинами майстрині, виконаними у стилі графіті.
Проект «Lipton City – Дивовижне місто» демонструє повагу й турботу про кожного українця: кожен киянин та гість столиці зможе сказати, що КИЇВ - це місто, в якому творчий потенціал може розкриватися щодня, місто, яке може надихати й дарувати нові емоції.
Відкрий для себе новинки зелених чаїв ТМ Lipton й отримай насолоду від неперевершених смаків марокканської м’яти, цитрусів і ароматного жасмину.