"СТОЖАР. Головне всередині": бренд запустив кампанію в підтримку підприємців-переселенців з окупованих та небезпечних територій

Бренд "СТОЖАР" запустив спецпроєкт "Головне всередині", де розповідає про підприємців, що перевезли свій бізнес з окупованих територій та населених пунктів з активними бойовими діями. Ці мужні люди не зупинилися перед викликами, врятували справу свого життя та перезапустили роботу в більш безпечних містах. 

“СТОЖАР” із власного досвіду знає, як це, адже після окупації Харківської області виробництво олії було перенесено на Полтавщину. І це було нелегко.

"Ця історія не тільки про олію, що попри все залишилася незмінною в новому пакуванні, не про страви, що готують заклади. Це в першу чергу — про відданість своїй справі, щирість, любов до рідної землі та українську силу. Ми хочемо поділитися з Україною надихаючими історіями, закликати підтримувати бізнеси, що роблять свою роботу попри велику війну і не забувати, який тернистий шлях їм довелося пройти" — пояснила Ольга Твердохліб, керівниця відділу маркетингу компанії Kernel. 

"Хатинка пекаря"

“Останні роки ресторанний бізнес – це символ незламності. В Україні продовжують відкриватись нові заклади, переформовуються раніше відкриті, проводяться благодійні вечори, збираються кошти для ЗСУ. Підтримувати один одного – це дуже важливо сьогодні. Всім нам потрібні обмін енергією та надійне плече. Це те, чим зараз відрізняється Україна – нашою сміливістю, нашою стійкістю, нашою згуртованістю. Головне всередині” – поділилась Мар'яна Голота, бренд-менеджерка компанії Kernel.

"ХА"

З початку червня "СТОЖАР" не лише розповідає про незламні заклади харчування, а й підтримує їх — дарує запас олії на місяць та закликає всіх приходити та підтримувати наших потужних людей. 

Серед закладів Києва та області, які вже отримали допомогу від "СТОЖАР":  

  • Піцерія MOKO PIZZA, що переїхала з Маріуполя. Власники майже з нуля відродили свою справу. Завдання ускладнювали постійні блекаути, проблеми з постачанням. Та все вдалося, заклад живе, розвивається і тішить постійних клієнтів. 
  • Піцерія "ХА" від залізобетонних переселенців із Харкова. Переїхавши до столиці, команда не опустила руки і швидко облаштувала новий заклад. Весь персонал у ньому — харків'яни. 
  • Сімейне кафе Verde Cafе Kyiv, власниками якого є подружжя з нескореного Херсона. Вони зізнаються, що під час перезапуску було багато перепон. Але крок за кроком родина все подолала.
  • Пекарня "Хатинка пекаря" — місце, що пережило страшну окупацію Бучі. Після визволення міста пекарі закладу зрозуміли, що робота не має зупинятися, адже люди в цей час особливо потребували хліба. Тому щодня тут випікали 250-300 буханок, що безкоштовно роздавали місцевим. 
  • Бар "Характерники" від переселенців із Бердянська, розташований в історичній будівлі з видом на Майдан Незалежності. На згадку про пережите власники розмістили біля входу постери з кадрами спротиву під час окупації рідного міста.
  • Кав’ярня No panic з Енергодару. Заклад не лише відродився і став на ноги попри складні умови. Команда встигає плідно працювати і допомагати військовим, зокрема, закриває збори на необхідне для фронту обладнання. 

Verde

Підтримуйте своїх, надихайтеся незламністю українського духу та не зупиняйтеся, навіть коли здається, що все втрачено. Майбутнє є. Ми сильні. Головне всередині. 

Про Kernel

Один із найбільших виробників та експортерів соняшникової олії в Україні, провідний постачальник агропродукції на міжнародному ринку. Географія експорту охоплює понад 80 країн світу. В активі компанії – 363 тис. га земель в обробітку, переробні потужності олійноекстракційних заводів складають 3,5 млн тонн.

Kernel є лідером змін та інновацій серед українських агрокомпаній, здійснюючи комплексну диджиталізацію напрямків діяльності та поетапну автоматизацію бізнес-процесів.