Сто тисяч сердець: клієнти SOVA отримали унікальні ілюстрації до Дня закоханих

Напередодні Дня святого Валентина, 9 ти 10 лютого, ювелірний дім SOVA влаштував сюрприз для своїх клієнтів. Відвідувачі магазинів SOVA в ТРЦ Dream Town та ТРЦ Gulliver отримали унікальні, персоналізовані упаковки для своїх подарунків, створені українським fashion-ілюстратором Максимом Середою.

«Напередодні Дня святого Валентина прийшла обрати подарунки друзям, а в результаті не втрималася, і все красиве забрала собі. А все тому що круто і важливо робити подарунки собі. Я в захваті, що команда SOVA, як завжди, максимально уважна до деталей — цього разу з нагоди свята кожну упаковку для обраної прикраси персоналізував модний київський ілюстратор, щоб кожен клієнт відчув свою унікальність і залишив коробочку собі на пам’ять», — розповіла клієнтка SOVA Анна.

Так, протягом двох днів Максим Середа — переможець телепроєкту молодих дизайнерів «Подіум», fashion-ілюстратор бренду FROLOV та дизайнер власного бренду одягу SEREDA — створював тематичні ілюстрації, стилізовані упаковки та унікальні написи з побажаннями для клієнтів.

 

"Для бренду SOVA в пріоритеті персональний підхід до кожного клієнта. Консультації ювелірних стилістів, комунікація в соцмережах, обслуговування в магазинах — для нас важливо, щоб кожен клієнт відчував себе особливим. До Дня закоханих ми вирішили кастомізувати упаковку для кожного клієнта SOVA, щоб ваші подарунки точно були неповторними, — розповіла директор з маркетингу та продажів SOVA Анна Коваль.

Окрім створення індивідуальних ілюстрацій та упаковок, ювелірний бренд SOVA до Дня закоханих презентував капсульну колекцію прикрас-трансформерів Story. У ній завдяки великому вибору підвісок можна створювати безліч комбінацій для унікальних образів, які б відображали кожну унікальну історію кохання, особливий момент або зустріч.

Раніше ми розповідали, що до Дня закоханих клієнти ювелірного дому SOVA у Києві зможуть отримати індивідуальні малюнки від українського fashion-ілюстратора Максима Середи.