Stella Artois підтримує головні гастрономічні події 2025 року

Stella Artois цієї осені долучається до найпомітніших гастроівентів — "Young Chef’s", "Salt Conference" та "Chef-Chef". 

Для бренду з понад 600-річною історією та присутністю у 95 країнах світу це не просто партнерство, а спосіб підкреслити: гастрономія сьогодні — це більше, ніж рецепти.

Сучасна гастрокультура охоплює фуд-дизайн, урбаністичну їжу, експерименти зі смаковими поєднаннями та глибшу увагу до культури споживання. У цьому середовищі Stella Artois розкриває свою місію: створювати моменти, які варті більшого.

Особливий ритуал Perfect Serve, розроблений майстрами бренду, складається з п’яти кроків подачі, що роблять досвід дегустації впізнаваним і досконалим. Це сучасне продовження багатовікових традицій, яке дозволяє відчути всі грані смаку Stella Artois.

Сьогодні гастрофестивалі та фуд-події формують нову культуру споживання. Зустрічі з шеф-кухарями, майстер-класи, інтерактивні формати та дегустації сприяють атмосфері, де народжується щось більше, ніж просто смак. Тут Stella Artois інтегрується в локальні гастротренди та вибудовує емоційний зв’язок із поціновувачами.

"Участь у гастрономічних подіях для нас дуже важлива, адже це внесок у розвиток професії шеф-кухаря та культури споживання в цілому. Stella Artois не просто створює продукт — ми доповнюємо і створюємо моменти, варті більшого. Так само, як і шеф-кухарі, чия фантазія та дух експериментаторства допомагають зробити спільне споживання їжі цікавим, естетичним та особливим. Для нас це партнерство — насамперед про спільні цінності та створення незабутніх моментів, що варті більшого", — зазначає Валерія Гладіліна, старший бренд-менеджер Stella Artois компанії AB InBev Efes Ukraine.

Паралельно бренд розвиває нову комунікаційну платформу "Смак, вартий більшого".

"Це наш спосіб показати, що гастрономія — це не тільки рецепти, а й історії, люди, культура, це саме життя. Пиво Stella Artois може бути важливим елементом гастродосвіду і доповненням до особливих моментів", — додає Валерія.