Мережа магазинів-дискаунтерів «АТБ» забезпечує своїм відвідувачам безпеку в період пандемії. Як повідомили в компанії, понад 85% співробітників торговельної мережі, офісів, виробничих та інших підрозділів корпорації «АТБ» щеплені. На підтвердження цього й для оповіщення покупців персонал у торгових залах «АТБ» одягне спеціальні значки з написом «Вакцинований та безпечний для вас» або «Вакцинована та безпечна для вас». Мета таких нововведень — ще раз сповістити клієнтів про безпеку купівлі товарів у цій мережі.
Як соціально відповідальний бізнес, корпорація «АТБ» підтримала кампанію з вакцинації та подбала про безпеку десятків тисяч своїх співробітників, а відповідно, і відвідувачів. В мережі активно проводили роз’яснювальну роботу, а масову вакцинацію персоналу «АТБ» розпочали влітку цього року до нової хвилі пандемії. Найбільшу кількість щеплень співробітникам було зроблено в серпні та вересні з використанням переважно вакцин Moderna, Pfizer/BioNTech та CoronaVac.
Для максимального охоплення співробітників щепленнями компанія організувала роботу мобільних груп з вакцинації — медики виїжджали безпосередньо на підприємства корпорації. Це допомогло спростити процес масової вакцинації та значно його прискорити. Вакцинація охопила персонал магазинів, офісних співробітників, а також працівників усіх підприємств, що входять до корпорації «АТБ» — а це більш як 70 тисяч осіб.
Співробітників із нагрудними значками «Вакцинований та безпечний для вас» або «Вакцинована та безпечна для вас» зараз можна зустріти в магазинах мережі «АТБ» у Дніпрі, Києві, Харкові, Одесі, Львові. Надалі такі значки одержать співробітники мережі в інших регіонах.
Таким чином, мережа «АТБ» гарантувала безпечну роботу для своїх співробітників, а також надала можливість здійснювати безпечні покупки клієнтам у 1275 магазинах мережі по всій країні. Зараз загальна чисельність вакцинованих співробітників мережі сягає майже 60 тисяч осіб — це серйозний внесок найбільшого національного ритейлера в боротьбу з пандемією коронавірусу, чергова хвиля якої розпочалася в жовтні.
Супермаркети мережі «АТБ» першими в країні від початку пандемії розгорнули масштабні протиепідемічні та карантинні заходи. Щогодини обробляли приміщення, поверхні та торговельне обладнання, а також візки, кошики, сенсорні панелі, ваги та вітрини дезінфекційними розчинами. Обов’язковими стали захисні маски для покупців. Співробітників торгових залів компанія забезпечила лицьовими захисними щитками та рукавичками. Для дезінфекції залів і обладнання в «АТБ» використовують препарати, що мають сертифікати МОЗ і визнані міжнародними організаціями, аби звести до мінімуму ризики поширення вірусу.
Виконуючи всі вимоги й умови карантину, корпорація «АТБ» сконцентрувала зусилля та ресурси на безперебійному постачанні українців свіжими продуктами та максимальному захисті для своїх співробітників і клієнтів — компанія дотримується високих міжнародних стандартів стосовно питань безпеки для покупців і власного персоналу.