З початку 2024 року у столиці розмістили 151 програму соціальної реклами, спрямовану на привернення уваги до важливих суспільних тем.
Про це пише Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.Серед головних акцентів цьогоріч: сортування сміття, відзначення подвигу і підтримка військових, питання усиновлення дітей, психічне здоров’я дітей та шляхи правильного їх виховання.Комунальники забезпечили розміщення 15 058 соціальних сюжетів на засобах зовнішньої реклами на вулицях міста, станціях та вестибюлях метрополітену. Також соціальні ролики показали понад 100 000 разів на відеоекранах у вагонах метро.“Наш Київ” вже писав, що 19 вересня у столиці перейменували 13 міських об’єктів.
У Києві планують відреставрувати 45 об'єктів культурної спадщини — КМДА