екосвідома ініціатива «Сортуй красу»

Завдяки правильному сортуванню та переробленню косметичного паковання, щороку можна уникнути викидів 1,6 млн тонн CO2, що є еквівалентом викидів 780 000 автомобілів.

Відтак, у травні цього року L’Oréal Україна запустила екосвідому ініціативу «Сортуй красу», яка має на меті сформувати в українців базові звички із сортування паковань після використання косметичних засобів та зробити цей процес легким, доступним і зрозумілим.

Від жовтня 2023 року всі чотири дивізіони компанії почали встановлювати корзини для сортування по всій Україні. Аби процес сортування був ще легшим, у межах ініціативи «Сортуй красу» L’Oréal Україна розробила мапу, що допомагає споживачам знайти найближчий пункт збору паковання від використаного б’юті-засобу. 

Ініціатива «Сортуй красу»

Достатньо просто перейти на сайт ініціативи, відкрити мапу, поділитися своєю геолокацією та знайти найближчу до свого місця перебування точку збору паковань. Мапа визначить варіанти маршрутів до пункту, а також дає змогу побачити, які саме матеріали та бренди приймаються в конкретному пункті.

Важливо зазначити, що здаючи паковання на сортування, споживач має можливість отримати приємні бонуси, виконавши умови у конкретному пункті збору.

«Цей проєкт не новий для L’Oréal Україна, але у зв’язку з початком повномасштабного вторгнення він був призупинений. На початку 2023 року було прийнято рішення відновити та максимізувати проєкт. Ми раді надавати споживачам додаткову інформацію щодо перероблення та робити процес сортування доступнішим», - зазначає Спеціалістка зі сталого розвитку L’Oreal Україна Пашніна Антоніна. 

Ініціатива «Сортуй красу»

Захист довкілля є важливим пріоритетом діяльності компанії в межах програми сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього». Саме тому:

  • До 2030 року 100 % пластику, що використовується в пакованні продукції компанії, буде виготовлено зі вторинної або біологічної сировини.
  • До 2025 року 100 % пластикового паковання продукції компанії буде придатним для повторного поповнення, багаторазового використання, перероблення або компостування.
  • За 2021 рік завдяки залученню споживачів було відсортовано й направлено на утилізацію та перероблення понад 1 400 кг паковань косметичних продуктів брендів L’Oréal Україна. 

Про L’Oréal 

Зобов'язання L'Oréal охоплюють амбітні цілі до 2030 року в межах програми сталого розвитку «L'Oréal в інтересах майбутнього» та мають на меті залучити всю екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Компанія застосовує паковання для косметичних засобів з переробленого та придатного до перероблення пластику, косметичні туби із FSC-сертифікованого картону, зменшує вагу та об'єм паковань, вміст первинного пластику, запустила виробництво пляшок бренду Biotherm спільно із Carbios зі 100 % біологічно переробленого пластику, а також систему для повторного наповнення ароматом флакона.

Соціальна місія компанії L'Oréal, спрямована на вирішення важливих для суспільства питань, є частиною ДНК її корпоративної відповідальності. 12 жінок-науковиць отримали премію в межах програми «Для жінок у науці» з 2018 року. 164 жінки здобули професію перукарки завдяки загальноосвітній програмі «Краса для всіх» з 2017 року. З початку війни росії проти України компанія забезпечила українців понад 800 000 засобів для гігієни. У листопаді 2023 року L'Oréal Україна у партнерстві з Національним реабілітаційним центром НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) запустили соціальний проєкт - «Не До краси», покликаний допомогти жінкам позбутися слідів війни на обличчі і тілі та загоїти душевні рани.  10 жовтня 2023 року у Всесвітній день ментального здоров’я, бренд Maybelline New York, за підтримки фонду UA Mental Help, презентував запуск проєкту Brave Together в Україні. Основна мета проєкту: підтримати ментальне здоров’я української молоді. Французький бренд L'Oreal Paris, 1 листопада 2023 року вперше запустив «Програму підтримки підприємниць України» , яка передбачає виділення 10 грантів по 650 000 грн. для жінок-підприємниць, які працюють над запуском власного бізнесу, або ж чий бізнес постраждав від війни та потребує додаткових інвестицій. Бренд Lancôme та фонд "Твоя опора" до Дня матері запустили спільну благодійну акцію, завдяки якій вдалося зібрати 1 000 000 гривень на операції для дітей з вродженими вадами серця. в 2022 році був запущений спільний проєкт Garnier та фонду «Дій для України» направлений на облаштування лікарень джерелами безперебійного електропостачання.