У Києві за перше півріччя 2025 року кількість смертей у ДТП зросла більш ніж на 50%.
Про це повідомляє ГО "Пасажири Києва" з посиланням на дані Патрульної поліції України.
Експерти та громадські активісти наголошують: замість впровадження системи Vision Zero, яка передбачає пріоритет безпеки над швидкістю, міська влада і далі витрачає мільярди гривень на масштабні дорожні проєкти. Нові розв’язки, багатосмугові дороги з відбійниками та капремонти шосе лише заохочують водіїв перевищувати швидкість.
Такі дороги, відомі як шулиці (поєднання шосе й вулиці), створюють небезпечні умови для пішоходів і велосипедистів, розділяють райони, посилюють шум та забруднення. У результаті міста стають зручними лише для автомобілів, але небезпечними для життя людей.
Попри критичну статистику, "Київавтодор" оголосив новий тендер на понад 1,4 млрд грн за рахунок податків для капремонту Харківського шосе. Експерти переконані, що такі проєкти не зменшать кількість ДТП і не зроблять рух у місті безпечнішим.
Нагадаємо, раніше "Наш Київ" писав, що від початку року в ДТП на Київщині загинуло понад 100 людей.