Що робити, якщо зник мобільний зв'язок та інтернет
Фото: freepik.com

У Міністерстві внутрішніх справ нагадали про алгоритм дій у разі зникнення мобільного зв'язку та інтернету через російські атаки.

Так, у разі, якщо у вашого оператора зник мобільний зв'язок, у МВС радять скористатися національним роумінгом та скористатися мережею іншого оператора. Для цього потрібно у налаштуваннях свого телефону відключити автовибір мобільної мережі та вручну вибрати ту мережу, яка зараз доступна. Вони позначаються так: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR та LIFECELL.

Якщо зареєструватися в обраній мережі не вдалося, потрібно спробувати ще раз або ж вибрати іншу мережу. Також слід перевірити, чи можна комусь зателефонувати або відправити смс-повідомлення.

Якщо ж вам вдалося підключитися до мережі іншого оператора, важливо раз на день намагатися підключитися до своєї мережі, знову увімкнувши автовибір або вибравши її вручну. 

У разі зникнення інтернет-зв'язку рекомендують слідкувати за оповіщеннями від ДСНС та органів місцевої влади через ЗМІ (телебачення, радіо, гучномовці) про місця збору, можливої евакуації, укриття, харчування тощо. В таких місцях зазвичай є засоби комунікації.

Також, щоб не залишитися без зв'язку при відключенні мобільного інтернету, радять:

  • продублювати свої месенджери на пристрої, де є стаціонарний інтернет;
  • якщо є стаціонарний телефон — записати номери аварійних служб, органів влади тощо;
  • завчасно погодити з близькими або знайомими час та місце зустрічі у випадку непередбачуваних обставин.

Нагадаємо, в Україні почали встановлювати "Пункти незламності". Це — місця, де під час можливого блекауту буде світло, тепло, інтернет та мобільний зв'язок.

У Києві збільшили інтервали руху в метро та тимчасово зупинили трамваї