У Києві між станціями метро "Деміївська" — "Либідська" фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів.
Про це повідомляє КП "Київський метрополітен".
"Для прискорення виконання робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів", — розповіли в метрополітені.
Роботи на будівельному майданчику проходять цілодобово.
"Наразі здійснюють розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводять хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення", — додали фахівці.
За попередніми висновками Науково-дослідної судово-експертної установи, причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт зі спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки, нагадують у метрополітені.
Нагадаємо, 29 квітня 2024 року у Києві на Деміївській площі будівельники розкрили тунель на аварійній ділянці між стаціями метро "Деміївська" та "Либідська".
Також ми писали про те, що між станціями метро "Либідська" та "Деміївська" побудують нову ділянку тунелю. Аварійну частину перегінного тунелю, де виникли тріщини та підтоплення, демонтують.
Раніше ми писали, що повністю відновити рух поїздів на "синій" гілці київського метрополітену планують до кінця літа 2024 року.