Rozetka почала доставляти товари в поштомати

Інтернет-магазин Rozetka запустив доставку товарів у свої поштомати. Про це компанія повідомила в розсилці, яку отримали зареєстровані користувачі магазину.

Замовити доставку у поштомат можна тільки для тих товарів, що мають спеціальну позначку. Для цього потрібно замовити товар з оплатою картою, через «Приват24» або з оплатою частинами, далі вибрати спосіб доставки «Самовивіз із поштомата» і обрати зручний вам поштомат, після чого — підтвердити та оплатити замовлення.

Щоб забрати своє замовлення, потрібно дочекатися смс-повідомлення з паролем, підійти до поштомата, який ви вибрали, ввести номер свого телефону (вказується при оформленні замовлення) та пароль з смс-повідомлення. Потім треба дочекатися, поки поштомат звірить пароль і відкриє комірку із замовленням.

Максимальні габарити товару, я   



кий можна замовити у такий спосіб, складають 120×260×405 мм. Замовлення зберігається в поштоматі протягом двох днів з дня його розміщення кур’єром.

Зараз в Києві встановлені 9 поштоматів Rozetka, що знаходяться на або біля станцій метро. Вони працюють з 6:00 до 24:00. Адреси:

  • «Лук’янівська» — у залі з касами;
  • «Виставковий центр» — у переході метро, ​​ближче до виходу на вул. Васильківську;
  • «Видубичі» — у залі з касами, вихід до автостанції;
  • «Мінська» — у залі з касами, вхід в метро з боку ТРЦ Dream Town 2;
  • «Дарниця» — у залі з касами, вхід з боку вул. Попудренка, Будівельників, за турнікетом;
  • «Золоті ворота» — у залі з касами;
  • «Театральна» — у переході перед входом в метро;
  • «Харківська» — у залі з касами, з боку виходів № 1, 2, 3;
  • «Кловська» — у залі з касами, за турнікетом.

Раніше ми повідомляли про те, що українські продавці зможуть розраховувати покупців планшетами та смартфонами.