"Роз'єднані війною": українці обрали дизайн новорічної марки
Фото: Укрпошта

Українці обрали новий дизайн новорічної марки від "Укрпошти". За результатами голосування найбільше голосів віддали ілюстрації "Роз'єднані війною".

Про це повідомив Ігор Смілянський, генеральний директор "Укрпошти".

Автором ілюстрації стала одинадцятикласниця з Миколаєва Валерія Михайлова. Наразі дівчина вимушено виїхала за кордон.

Глибину цього задуму, як і емоції самої авторки, рідне місто якої з початку війни НЕ обстрілювали лише 46 днів, може зрозуміти кожний.

Сьогодні майже кожні українці чекають своїх рідних — хтось виїхав в іншу країну, у когось тато, дідусь чи брат боронять нашу державу. Тому, як каже Ігор Смілянський, багато хто зустріне цей Новий рік не під ялинкою з родиною, а з побратимами під обстрілами ворога. Саме тому ця картинка викликала багато емоцій. 

Повідомляється, що про продаж марки буде окреме оголошення. 

Раніше ми писали, що серед п'яти варіантів ескізів новорічної марки, які надсилали художники, дизайнери, ілюстратори, треба було проголосувати за найкращу.

"Нова пошта" відкрила нові відділення у Варшаві та Кракові