Фейк
Фото: maximum.fm

Рашистські ЗМІ використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення суші Sushinomidori, щоб показати, нібито тема війни в Україні набридла та неактуальна.

Про це повідомили у Центрі протидії дезінформації.
 
"10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему — давайте поговоримо про смачні суші", — йдеться в повідомлені.

Фейк рашистських ЗМІПосол України разом з представниками ЦПД звернулися до керівництва компанії Sushinomidori для пояснень. 

Японський суші-бренд на своєму офіційному сайті спростував інформацію про причетність до фейку. "Ми не підтримуємо дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до компанії", — повідомили вони.

Як правильно гуглити, щоб не отримувати результати російською: інструкція