На найкоротший і найхолодніший місяць року припадає головне свято закоханих — День святого Валентина. Традиційно 14 лютого дарують солодощі, ювелірні прикраси, влаштовують вечері при свічках, роблять сюрпризи.
Цього року створити святкову атмосферу багатьом українцям допоможе торговельна мережа «АТБ». З 2 лютого по 13 березня в 1316 супермаркетах мережі у всіх 24 областях країни, а також в інтернет-магазині «АТБ» стартує найромантичніша акція року. На прилавках з’являться шоколадні яйця LOVE Surprise, спеціально створені для акції до Дня всіх закоханих. Під шаром смачного шоколаду ховається безліч подарунків.
«"АТБ" — це не тільки безумовна якість і різноманітність товарів. Це постійна комунікація зі споживачами, у тому числі через загальнонаціональні промокампанії, які ми проводимо в разом із нашими партнерами. Всесвітній день закоханих — ще один привід, щоб подякувати клієнтам і стати на крок ближчими до них», — розповів генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
У кожному з LOVE Surprise на покупців чекає романтичний сюрприз або навіть коштовний подарунок (зокрема, 1000 золотих і 100 тисяч срібних ювелірних прикрас, сертифікати на знижку від магазину «Укрзолото»).
«У повітрі витає любов! У торговельній мережі "АТБ" це вже відчувається, адже на полицях з’явилися LOVE Surprise! Ми вперше запустили акцію з подарунками, які можна одержати в магазині, зайшовши за улюбленими продуктами. Подарунок усередині — можна перевірити свою інтуїцію, вибираючи з десятка шоколадних яєць», — поділився директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондар.
Перші 200 тисяч учасників акції гарантовано одержать сертифікат на знижку в інтернет-магазині косметики Elfashop розміром 200 грн і 30-денну передплату на кіно та телебачення від популярного сервісу SWEET.TV.
Але й це ще не все. Кожен учасник найромантичнішої акції року автоматично візьме участь у розіграші п’яти сучасних смартфонів, п’яти турів за кордон, сотні захопливих подорожей Україною та 1,2 млн грн на придбання власного житла.
Щоб втілити в життя цей масштабний проєкт, лідер українського ритейлу об’єднав 17 брендів. До акції приєдналися Pepsi, Lay’s, Sandora, «Агуша», «Машенька», «Чудо», «ХрусТеаm», Cheetos, Mirinda, 7 Up, «Бархатные ручки», Rexona, Cif, Domestos, Snickers, Richard, Motto.
Навіть у святкові дні торговельна мережа «АТБ» передбачила можливість знижки на акційні LOVE Surprise. Якщо покласти в кошик мінімум один товар від зазначених вище партнерів, зробити покупку на суму від 100 грн (без врахування вартості самого шоколадного яйця) або ж оплатити свої покупки карткою АТБ-Pay (на будь-яку суму), LOVE Surprise можна купити зі знижкою 50%.
Як взяти участь в акції LOVE Surprise:
- Придбати шоколадне яйце LOVE Surprise з гарантованим призом усередині (одна з тисячі золотих і 100 тисяч срібних прикрас, сертифікати на знижку «Укрзолото»).
- Поспішити, оскільки перші 200 тис. учасників акції гарантовано одержать сертифікати на знижку в інтернет-магазині косметики Elfashop, підписку від сервісу SWEET.TV.
- Просканувати смартфоном QR-код і спробувати удачу в розіграші подарунка мрії (розігрують п’ять смартфонів, п’ять турів за кордон, 100 подорожей Україною, 1,2 млн грн на придбання квартири).