Rikky Hype збирає подарунки для дітей до Дня Святого Миколая: як долучитися
Rikky Hype

Український бренд Rikky Hype запустив у Києві проєкт-перформанс "Вітрина добра", приурочений до Дня Святого Миколая. Мета ініціативи — зібрати подарунки для дітей, які потребують підтримки, та показати, як "множиться добро" в реальному часі.

"Вітрина добра" розташована у магазині бренду на вулиці Хрещатик, 52. Вона розділена на дві частини та функціонуватиме протягом місяця, доки не наповниться подарунками аж до стелі.Rikky Hype збирає подарунки для дітей до Дня Святого Миколая: як долучитися

  • Перша частина демонструє малюнки дітей із шелтеру "Місто добра", Харківської лікарні та дитячих будинків Київської, Білоцерківської, Дніпровської та Львівської областей.
  • Друга частина — це жива інсталяція з подарунками, які надходять від клієнтів.

Команда Rikky Hype повідомила, що з 2022 по 2024 рік вони вже передали понад 300 подарунків, і цього року прагнуть, щоб "ще більше дітей здійснили свої мрії".

Як долучитися:

До кожного замовлення чи покупки клієнти отримують QR-код з таблицею дитячих мрій. Можна обрати дитину та відправити їй подарунок, а Rikky Hype бере на себе всю організацію та логістику.

Нагадаємо, благодійний фонд "Юлині бабусі", заснований ведучою Happy Ранку на Хіт FM Юлею Карповою, утретє поспіль запускає різдвяну акцію "Таємний Санта". 

Як допомогти тваринам пережити зиму: стартувала всеукраїнська кампанія доброти