Український бренд Rikky Hype запустив у Києві проєкт-перформанс "Вітрина добра", приурочений до Дня Святого Миколая. Мета ініціативи — зібрати подарунки для дітей, які потребують підтримки, та показати, як "множиться добро" в реальному часі.
"Вітрина добра" розташована у магазині бренду на вулиці Хрещатик, 52. Вона розділена на дві частини та функціонуватиме протягом місяця, доки не наповниться подарунками аж до стелі.
- Перша частина демонструє малюнки дітей із шелтеру "Місто добра", Харківської лікарні та дитячих будинків Київської, Білоцерківської, Дніпровської та Львівської областей.
- Друга частина — це жива інсталяція з подарунками, які надходять від клієнтів.
Команда Rikky Hype повідомила, що з 2022 по 2024 рік вони вже передали понад 300 подарунків, і цього року прагнуть, щоб "ще більше дітей здійснили свої мрії".
Як долучитися:
До кожного замовлення чи покупки клієнти отримують QR-код з таблицею дитячих мрій. Можна обрати дитину та відправити їй подарунок, а Rikky Hype бере на себе всю організацію та логістику.
Нагадаємо, благодійний фонд "Юлині бабусі", заснований ведучою Happy Ранку на Хіт FM Юлею Карповою, утретє поспіль запускає різдвяну акцію "Таємний Санта".
