Для київської гори Щекавиця, на якій кияни жартома збираються влаштувати оргію у випадку випадок ядерної атаки, створили кілька варіантів креативних туристичних логотипів. Своє бачення бренду цієї місцини опублікував артдиректор агенції SVZB Євген Міллєр.
Він виклав чотири різні варіанти логотипів Щекавиці з кумедними слоганами, пожартувавши, що вона стане новою визначною пам'яткою Києва, і туди хлине потік туристів з Європи. Також Міллєр запропонував один з цих варіантів як майбутній туристичний логотип столичної гори.
Нагадаємо, вже котрий день соцмережами ширяться меми та жарти про те, що в разі ядерного удару з боку росії кияни влаштують оргію на Щекавиці. Все почалося з одного посту Twitter, який швидко став вірусним та розлетівся мережею. До створення мемів та жартів про оргію на Щекавиці долучилися як бренди, так і відомі українці.