У Києві не завершать реконструкцію трамвайних колій на вулиці Алматинській, що на ДВРЗ, у 2023 році, оскільки на це не передбачили виділення коштів з бюджету. Про це повідомили активісти з групи "Пасажири Києва".
Депутатка Київради Ксенія Семенова надіслала запит до Департаменту транспортної інфраструктури стосовно причини незавершення ремонту трамвайних колій. У відповіді посадовців йдеться, що згідно з програмою економічного та соціального розвитку столиці на 2023 рік фінансування відповідного об'єкту у Дніпровському районі не передбачене.
Реконструкцію колій розпочали ще у 2019 році, у 2022 році у КМДА оголосили про її завершення ті інклюзивність, проте ремонт досі триває, а люди на візках не можуть скористатися навіть новими низькопідлоговими трамваями.
"Наразі на лінії не побудовані високі платформи. Люди на візках не можуть скористатись навіть новими низькопідлоговими трамваями. Існуючі посадкові майданчики небезпечні через малу ширину і розміщення тактильних плиток для незрячих в габариті трамвая", — йдеться у дописі активістів.
Окрім того, не закінчили реконструкцію тягової підстанції та кінцевої зупинки. На маршруті продовжує їздити автобус-дублер 33Т, але їх не вистачає для мешканців лівого берега (усього 4 автобуси). Це негативно впливає на якість та швидкість пасажиропотоку.
Також не виділили кошти на завершення реконструкції трамвайної лінії від Гната Юри до Михайлівської Борщагівки.
"Водночас місто реалізує нові дорожні проєкти на мільярди гривень з недоведеною ефективністю. Справжні пріоритети міської влади на жаль далекі від того, що кажуть Кличко або Кандибор", — наголошують "Пасажири Києва".
Раніше ми писали, що у Києві можуть з'явитися нові тролейбуси з автономним ходом, які зможуть їздити до 30 кілометрів без контактної мережі.