Фото: Дмитрий Фоменко
Рекламні конструкції в Києві будуть розміщуватись не ближче 10 метрів до перехресть вулиць та пішохідних переходів. Про це заявив заступник голови КМДА Олексій Резніков під час засідання робочої групи з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві.
Згідно з проектом нової редакції Концепції розміщення зовнішньої реклами передбачається заборона на розміщення реклами на пішохідних та велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів; забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів та виїздів до прибудинкових територій; ближче, ніж 30 метрів до зупинок громадського транспорту; ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.
Нові, більш жорсткі правила розміщення рекламних носіїв обумовлені, в першу чергу, питаннями безпеки дорожнього руху в місті.