ПриватБанк запустив функцію ідентифікації клієнта за голосом
Фото: ПриватБанк

ПриватБанк розробив новий спосіб підтвердження особи -- через голос. Про це йдеться у прессрелізі компанії.

Завдяки голосовій біометрії система розпізнаватиме людину-власника картки банку. Процедура верифікації особи відбуватиметься під час дзвінків до клієнтської підтримки. За ті секунди, поки абонент вказуватиме причину виклику оператора, система визначатиме, чи це дійсно власник карти, з якою звертаються по допомогу. Як кажуть у банку, це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань.

Опція доступна у вебверсії "Приват24".

Як записати власний голос?

  • У відділені
  • У чаті «Допомога Онлайн»
  • За телефоном 3700

Чи це безпечно?

Так. Банк перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку. Безпека розрахунків забезпечується порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.