ПриватБанк розробив новий спосіб підтвердження особи -- через голос. Про це йдеться у прессрелізі компанії.
Завдяки голосовій біометрії система розпізнаватиме людину-власника картки банку. Процедура верифікації особи відбуватиметься під час дзвінків до клієнтської підтримки. За ті секунди, поки абонент вказуватиме причину виклику оператора, система визначатиме, чи це дійсно власник карти, з якою звертаються по допомогу. Як кажуть у банку, це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань.
Опція доступна у вебверсії "Приват24".
Як записати власний голос?
- У відділені
- У чаті «Допомога Онлайн»
- За телефоном 3700
Чи це безпечно?
Так. Банк перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку. Безпека розрахунків забезпечується порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.