Протягом останніх 45 днів команда "ПриватБанку" працювала над проектом перенесення даних клієнтів на територію Євросоюзу, побоюючись фізичного знищення дата-центрів у Києві та Дніпрі. Нарешті перенесення вдалося, розповів член нагрядової ради банку Роман Сульжик.
"Зараз Приват повністю працює з Європи", — сказав він.
8 березня Національний банк України дозволив банкам на період воєнного стану та упродовж наступних двох років після його завершення надавати послуги клієнтам, використовуючи хмарні сервіси та обладнання на території держав ЄС, Великої Британії, США та Канади. Це пов'язано з активними бойовими діями на території України та загрозою ракетних обстрілів, внаслідок яких можуть бути зруйновані дата-центри банків.
Тож протягом останніх півтора місяця "ПриватБанк" працював над реалізацією проекту з перенесення клієнтських даних до Європи. З цим, зазначає Сульжик, і були пов'язані перебої в роботі сервісів банку упродовж останніх тижнів.