Працівники КП "Київський метрополітен" пройшли спеціальні тренінги з етики спілкування з ветеранами та військовими, які повертаються додому.
Про це повідомили в КМДА.
Тренінг проводили фахівці Центру стресостійкості Києва, які навчали працівників метрополітену створювати комфортну атмосферу для ветеранів у підземці.
Зокрема, працівників вчили:
- Позитивно взаємодіяти і спілкуватися з військовими.
- Уникати тем, які можуть спровокувати негативні емоції у ветеранів.
- Будувати довіру та відкритість у діалозі з військовими.
- Висловлювати подяку та підтримку військовим правильно та щиро.
Особливу увагу під час навчання приділили працівникам, які безпосередньо спілкуються з пасажирами, — черговим по станції, інспекторам та працівникам контрольних пунктів.
Раніше "Наш Київ" писав, що Укрзалізниця запустила сайт для ветеранів і ветеранок.
Коли у Києві запрацюють табло на станціях метро: що відомо