Поскаржитись на роботу громадського транспорту тепер можна через смартфон

Відтепер поскаржитися на погану работу столичного громадського траспорту або висловити свої побажання та пропозиції «Київпастрансу» можна за допомогою смартфону. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Справа в тому, що «Київпастранс» почав співпрацювати зі Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль», тож у однойменному додатку з'явилася відповідна функція.

Щоб скористатись сервісом, потрібно, по-перше, завантажити на смартфон додаток «Каратєль». Потім знайти у меню опцію «Книга скарг» і в ній внести свої пропозиції або поскаржитися на порушення. Пропозиція, відправлена з додатку «Каратєль», надійде безпосередньо до КП «Київпастранс».

«Щоб залишити відгук чи скаргу в додатку, треба вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано цю проблему. Також можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів», – розповів директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

Додамо, що, відправляючи скаргу через розділ «Книга скарг», користувач автоматично погоджується з тим, що «Київпастранс» отримає його персональні дані, вказані під час реєстрації в мобільному додатку.

Завантажити додаток «Каратєль» для телефонів на платформах Android та iOS можна за посиланням.

Нагадаємо, що через футбол закриють центральні станції метро.