Відтепер поскаржитися на погану работу столичного громадського траспорту або висловити свої побажання та пропозиції «Київпастрансу» можна за допомогою смартфону. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Справа в тому, що «Київпастранс» почав співпрацювати зі Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль», тож у однойменному додатку з'явилася відповідна функція.
Щоб скористатись сервісом, потрібно, по-перше, завантажити на смартфон додаток «Каратєль». Потім знайти у меню опцію «Книга скарг» і в ній внести свої пропозиції або поскаржитися на порушення. Пропозиція, відправлена з додатку «Каратєль», надійде безпосередньо до КП «Київпастранс».
«Щоб залишити відгук чи скаргу в додатку, треба вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано цю проблему. Також можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів», – розповів директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.
Додамо, що, відправляючи скаргу через розділ «Книга скарг», користувач автоматично погоджується з тим, що «Київпастранс» отримає його персональні дані, вказані під час реєстрації в мобільному додатку.
Завантажити додаток «Каратєль» для телефонів на платформах Android та iOS можна за посиланням.
Нагадаємо, що через футбол закриють центральні станції метро.