Платформа Всі. Свої поїхала на Олімпіаду в Париж, аби знайомити іноземців з Україною через локальних виробників. Маркетплейс у власному корнері презентував продукцію брендів з усіх куточків України.
Платформа національних виробників розмістилась в Українському домі в Парижі під цьогорічною назвою Volia Space, де учасники транслюють українські наративи та демонструють волю українців до перемоги. У просторі Volia Space представлені понад 2000 речей від 30 брендів: це кераміка, вишиванки, порцеляна, текстиль, пледи, постери, свічки та дифузори, прикраси, футболки з символікою та етномотивами, хустки, блокноти, піни, стікери, шопери, книги та інше. Серед учасників корнера — бренди Orner, Bravery, Svarga, Anna Yakovenko, Spadschyna, Lucky Humanoid, Osoka art, Moyart, Malvy, «Пролісок», Poetry Home, «Янковська», Tatooshka, Issl Kyiv, Oleksandr Dets, The Art Room Ceramics, Nice Day, Gifty, Your Way, Палає свічка, Leko, OlenaBeads, OlzhanKo, Moonlinen, Latona, Uvali, Видавництво Cтарого Лева, Odnanytka, Vyshyta. На локації вже побувала міністр спорту Франції Амелі Удеа-Кастера: вона обрала тимчасове тату з колосками від бренду Tatooshka. А посол України у Франції, Вадим Омельченко, обрав футболку бренду Spadshchyna. Також співачка Джамала відтепер матиме плахту від Your way.Volia Space працюватиме в Парижі до 11 серпня.