Керівництво ВДНГ разом з креативним агентством Banda Agency обрало ситуативний, або тимчасовий логотип для презентації Концепції розвитку ВДНГ на його сорокоріччя.
Переможцем конкурсу стала робота Антона Гусаковського, повідомляють на сайті ВДНГ.
"Логотип являє собою "піксель", що складається з чотирьох елементів — фірмових колон-плашок: одна плашка — 10 років, чотири плашки — концепція розвитку на 40 років. Зрушення елементів пікселя вгору символізує динаміку, рух, розвиток. Колірна градація світлого тону до більш насиченого — знак певного впевненого майбутнього попереду", — пояснює свій задум Антон Гусаковський.
За його словами, ідея пікселя — це симбіоз високих технологій та фізичного сприйняття людським оком цілої картинки. Кожен окремий елемент — це ідеї, робота і зусилля організаторів, команди та керівництва ВДНГ. В цілому ж піксель символізує кінцевий результат, який у підсумку бачать відвідувачі.
Головним призом в конкурсі стали два квитки на будь-яку подію на території ВДНГ протягом року. Сама ж презентація концепції розвитку комплексу запланована на другу половину липня.
А ось ще декілька робіт, що були надіслані на конкурс:
Раніше повідомлялося, що на ВДНГ запрацює офіс під відкритим небом.