У столиці планують перезавантаження туристичної галузі.
Про це розповіла заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Марина Хонда.
"Туризм — це не лише про економіку, податки чи цифри в звітах. Передусім це про людей. Про можливість хоча б ненадовго перезавантажитися, змінити погляд, знайти нові сенси й отримати позитивні емоції у складний для країни час. Саме тому розвиток туризму сьогодні — це також про стійкість, підтримку і відновлення", — наголосила посадовиця.
У місті працюють над новими напрямками сфери, адже туризм має потенціал стати одним із драйверів відновлення після війни — притягувати кошти в економіку, створювати робочі місця, перезапускати суміжні галузі.
Серед ключових кроків, які планують запровадити:
- встановлення нових туристичних стендів: наразі їх 6, у планах розмістити більше у центральних і ключових туристичних локаціях. Кожен стенд матиме QR-код з аудіогідом, квестами, інтерактивами та елементами доповненої реальності;
- туристична карта Києва з 25 основними локаціями, яку вже передали в друк;
- оновлення туристичного сайту з можливістю купівлі екскурсій онлайн, особистим кабінетом гіда, туристичними маршрутами, а також календарем подій;
- розширення напрямків екскурсій і форматів знайомства з містом.
"Основне завдання, щоб туристична сфера, навіть в умовах війни, мала розвиток, створювала робочі місця та була доступною і цікавою кожному", — йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що нещодавно у Києві розпочали розробку спеціальних екскурсійних програм, які поєднують пізнання, сенсорний досвід і ментальне розвантаження для осіб з порушенням зору. Першу таку програму протестували на базі Національного ботанічного саду імені М. М. Гришка. Відвідувачами стали п’ятеро дітей з порушенням зору зі спеціальної школи № 5.
