12-13 квітня Київ знову став епіцентром витривалості, єдності та сили духу. У місті відбувся Київський півмарафон Незламності 2025 — подія, організована Run Ukraine, яка зібрала понад 8200 учасників з усієї України та світу.
На старт вийшли аматори, професіонали, діти, ветерани, військові та представники медичної спільноти. До них долучилася і команда NOVUS — ритейлера, який став партнером здорових звичок та естафети.Для NOVUS здорові звички — це не лише про спорт, а й про кожен щоденний вибір: що з’їсти, як рухатися, кому допомогти. І цей вибір починається з доступності якісних продуктів — саме тому в магазинах мережі легко знайти ідеї для здорового раціону, енергії на день і натхнення рухатися далі. На трасі компанія пригощала учасників свіжими фруктами, допомагаючи підтримати енергію. На фініші — фотозона з моментальними світлинами та пам’ятними постерами, де кожен учасник — від маленьких фінішерів до досвідчених спортсменів — міг зафіксувати свій особистий час проходження дистанції. Усе — аби створити атмосферу підтримки та тепла.
"Для NOVUS важливо не лише пропонувати своїм покупцям свіжі та якісні продукти, а й бути опорою для них, частиною їх способу життя. Обирати здорові звички, дбати про себе та близьких, попри руйнуючі новини та тривоги — рухатися вперед, зміцнювати себе через спорт та надихати інших. Ми долучаємося не тільки як бренд, який підтримує спорт, а й як команда учасників, щороку збільшуючи нашу спортивну спільноту", — розповідає директорка з бренду та комунікацій NOVUS Марія Коршикова.
Забіг також мав благодійну мету: зібрано понад 3,3 млн грн для ЗСУ, з яких 2,3 млн — передано добровольчому медичному батальйону "Госпітальєри". Частину коштів сформували старти, частину — призовий фонд, не розіграний через повітряну тривогу.
Серед яскравих моментів — забіг ветерана Артема Мороза, який подолав 7 км на двох протезах. А ще — рятувальники ДСНС із Вінниччини, які пробігли 10 км у спорядженні вагою 17 кг і встановили рекорд України. Забіг був сертифікований World Athletics, тож його результати визнаються міжнародно.NOVUS також провів розіграш 30 000 бонусів на здорові звички серед тих, хто тегав бренд у сторіз із фінішу. Це — про підтримку, мотивацію та спільноту.