Україна отримала першу відзнаку на міжнародному фестивалі реклами "Канські леви", повідомляє reklamaster.com.
"Бронзовий лев" в категорії Lions Entertaiment дістався "Українському кризовому медіацентру" за роботу Ukraine Witness, що присвячена трагедії в Бабиному Яру у 1941 році.
"Для мене і моєї команди цей "Бронзовий лев" навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для українського рекламного ринку та піар-спільноти це прорив. Ми нарешті розірвали замкнуте коло, яке багато років не давало нам піднятися вище шорт-листа", - розповів засновник і член правління "Українського кризового медіацентру" Геннадій Курочка.
Відзначимо, що "Канські леви" є найбільш престижним та авторитетним фестивалем виробників реклами. Церемонія нагородження щорічно проводиться у французькому місті Канни. Українські роботи ще жодного разу не отримували відзнаки цього фестивалю.
Нагадаємо, що в Києві відбудеться фестиваль сонячного майбутнього ReAction-2017.