Мисливський магазин "ТАХО" оголосив на своєму сайті жорстоку акцію: щоб отримати приз, покупці мають поділитися фотографією мертвої ворони і упаковки патронів.
Акція називається "Боротьба проти хижака". Вона триватиме до 1 грудня 2017 року. Для участі у конкурсі фотографії убитих тварин просять відправляти на електронну пошту магазину. Автори 20 "кращих" знімків отримають по 50 дробових наборів відповідного калібру. Керівництво магазину називає цю ініціативу "допомогою природі".
Користувачів соцмереж обурила жорстока "акція" магазину. На думку більшості коментаторів, керівництво магазину не має права регулювати чисельність птахів. Також у коментарях відзначили, що ворони не шкодять навколишньому середовищу.
Але знайшлися серед коментаторів і захисники магазину. На їхню думку, ворони не заслуговують на охорону від мисливців, особливо з боку людей, які вживають м'ясо.
Раніше ми розповідали, що в Києві пропала біла вівчарка з розумними очима.