Столичний музей Тараса Шевченка представив новий логотип та брендбук. Про це стало відомо у середу, 12 грудня. Про це повідомляє Telegraf.design.
У новому логотипі поєдналися букви «Т» і «Ш», а також назва – «Національний музей Тараса Шевченка». Над створенням логотипу працювала дизайнерка Ганна Бондаренко.
При створенні нового логотипу дизайнерка запозичила ідею кришталевого штампу-печатки із зображенням монограми «ІІІ». Саме таку печатку в останні роки життя використовував сам Тарас Шевченко замість підпису. З 1960 року дана печатка зберігається та експонується у музеї.
Новий логотип було обрано із восьми варіантів. Кольори для логотипу обрали тому за асоціацією із кольорами моря, неба й гір, які мають символічний зміст у творчості Шевченка.
Раніше ми розповідали, що національний художній музей випустив колекцію одягу.