За останній місяць кількість звернень киян у зв'язку з випадками шахрайства знизилася в кілька разів. Про це повідомляється на сторінці "Київгазу" в Facebook.
Влітку співробітники коммунального підприємства щодня обробляли повідомлення громадян про несподівані візити осіб, що представлялися працівниками компанії, тож виявили кілька поширених схем, за якими діють зловмисники.
За однією з них шахраї пропонують примусове платне обслуговування. За іншою — сплатити штраф і вже на наступний день безкоштовно отримати нову газову плиту. За третьою схемою зловмисники залякують людей похилого віку ймовірністю вибуху, якому можна запобігти, придбавши нову газову плиту за значно завищеною ціною.
"Дякуємо небайдужим громадянам та сумлінним співробітникам Національної поліції, які плідно співпрацювали зі службою безпеки ПАТ "Київгаз", — сказали в компанії.
Раніше повідомлялося, що шахрайка-ворожка залякувала пенсіонерів і забирала у них цінності.